ТЕНДЕНЦІЇ | Диджиталізація 4 січня 2016 р.

Цифровий «підрив»: як випередити конкурентів

Сьогодні, коли диджиталізація все глибше просувається в царину традиційного бізнесу, керівники стоять перед вибором: або вирішитись на «підрив» своїх компаній, або це зробить хтось інший.

Цифровий «підрив»: як випередити конкурентів
Ілюстрація: Shutterstock
За оцінками IDC, протягом трьох найближчих років у кожній галузі буде «підірвано» третину з першої двадцятки компаній. В останніх звітах Gartner та Forrester також відзначається, що темпи digital-інновації (яка втілюється зокрема у «хмарних» обчисленнях, мобільних пристроях та все досконаліших методах аналізу даних) прискорюються, а радіус її дії поширюється. За словами Френка Дженса (Frank Gens), головного аналітика IDC, «провідні компанії в кожній галузі усвідомлюють: якщо вони не візьмуть ініціативу в свої руки, то стануть жертвами “підриву”».

Останнє дослідження IBM показало: за два останні роки кількість керівників, які вважають найнебезпечнішими для себе конкурентами гравців з інших галузей, котрі повною мірою скористалися з переваг цифризації, збільшилась з 43% до 54%. На думку цих СЕО, упродовж наступних трьох-п’яти років цифровий “підрив” стане основним фактором, що впливатиме на їхні організації.

Що ж робити в таких умовах генеральним директорам та іншим управлінцям найвищих рівнів? Ось шість ідей, сформульованих на основі рекомендацій IBM та IDC.

1. Забезпечте наявність в управлінській команді цифрових знань в обсязі, який би дозволив проводити масштабне запровадження digital-технологій. Для цього, як вважають аналітики IDC, потрібен директор з цифризації (операційний директор, добре «підкований» у цифровій сфері) та/чи IT-директор, якій впевнено почуває себе на теренах маркетингу. Тоді можна буде досягти потрібного балансу між швидкими темпами інновації, що генеруватиметься не лише в R&D підрозділі, а по всій організації, та все зростаючою потребою в системному управлінні та інтеграції окремих цифрових ініціатив.

2. Зробіть залучення талановитих розробників (бажано зі знаннями вашого ринку) одним зі своїх стратегічних пріоритетів. На думку фахівців IDC, протягом 2016-го та наступних років це питання повинно займати третє, четверте чи п’яте місце серед головних пріоритетів вашої компанії.

3. Розгляньте можливість створення окремого цифрового підрозділу. Як зазначають представники IDC, це може стати короткостроковою стратегією нарощування спроможності компанії генерувати цифрову інновацію.

4. Використовуйте інноваційні рішення, створені зовнішніми сторонами. Згідно опитування IBM, це планують робити 54% топ-менеджерів, а 70% — збираються для цього розширити свою партнерську мережу.

5. Розглядайте зворотній зв'язок від клієнта як засіб ідентифікації нових трендів та технологій. Відповідно до опитування IBM 2013-го року, 60% респондентів назвали це своїм головним пріоритетом. Але, як з’ясувалось під час останнього дослідження, на практиці цей намір втілили тільки 50% опитаних. За словами фахівців IBM, безпосереднє спілкування компаній з клієнтами та подальше вивчення й використання інсайтів останніх — це мета, якої ще потрібно досягати.

6. Змініть спосіб взаємодії компанії з клієнтами. Згідно останнього опитування IBM, 66% топів вважають, що потрібно більшою мірою сприймати клієнтів як особистості (2013-го цю думку висловили 44% керівників), а 81% — планують зробити цифрові інструменти головним рушієм взаємодії між організацією і споживачами (це на 19% більше, ніж два роки тому).

Ці кроки можуть допомогти керівникам не просто випередити «підривників», які можуть суттєво ослабити позиції їхніх компанії, але й також стати каталізатором змін у своїй та, не виключено, в інших галузях. Утім, як би не склалися обставини, набагато краще грати на упередження, ніж намагатися реагувати на кимось нав’язані зміни.

За матеріалами "6 Ways for CEOs to Leverage Digital Disruption", Chief Executive.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)