МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Кращий бізнес-план
28.03.2025 Сет Ґодін (Seth Godin), фрагмент книги «This is Marketing»  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 554

2. Кайдзен: принципи, методи і важливість для компаній
03.05.2024 Єнс Вальтер (Jens Walter)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 530

3. ChangeOps: майбутнє професії change-менеджера та фокус на 2025 рік
14.03.2025 Ізольда Канікані (Isolde Kanikani)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 516

4. Майбутнє фінансів: що принесе 2025 рік
08.02.2025 Моніка Овсепян (Monica Ovsepian)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 503

5. SLMs vs. LLMs: що малі та великі мовні моделі значитимуть для бізнесу у 2025 році
23.01.2025 Сувік Дас (Souvik Das)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 499

6. Next Management: оновлення компаній, інституцій і суспільства
07.03.2025 Річард Страуб (Richard Straub)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 494

7. Що інноватори, які створюють нові ринки, роблять по-іншому
09.01.2025 Чан Кім (W. Chan Kim), Рене Моборн (Renée A. Mauborgne), фрагмент книги «Beyond Disruption»  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 449

8. Занурення у цикл управління результативністю: 4 ключові компоненти
27.03.2024 Кет Саймондс (Cat Symonds)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 433

9. AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект
12.07.2024 Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 431

10. 20 запитань, які ставлять працівники про управління змінами, і як на них відповідати
22.11.2024  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 413

11. Гарвардська модель: у чому полягає її важливість для управління талантами
24.05.2024 Амелія Джексон (Amelia Jackson)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 412

12. Ключові риси, які лежать в основі стратегічного мислення
26.04.2024 Ів Доз (Yves L. Doz), Кілі Вілсон (Keeley Wilson)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 411

13. Клієнтський сервіс vs. клієнтський досвід: ключові відмінності
29.09.2024 Кіт О’Брайен (Keith O’Brien)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 410

14. «Чорний капелюх»: як зрозуміти своїх конкурентів
21.12.2024 Джон Горн (John Horn)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 404

15. Як чотири «R» і три «D» можуть сформувати майбутнє фінансів
15.05.2024 Судхір Пай (Sudhir Pai)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 400

16. Вертикальний штучний інтелект: наступна революція в генеративному ШІ
11.03.2024 Шахар Чен (Shahar Chen)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 400

17. Як генеративний ШІ змінить роботу зі знаннями
09.10.2024 Джордж Вестерман (George Westerman), Мар’ям Алаві (Maryam Alavi)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 397

18. Шість принципів заразливості
06.09.2024 Йона Бергер (Jonah Berger)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 397

19. Інновація: як вирватися з полону ілюзій
07.07.2024 Марк Діммік (Marc Dimmick)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 396

20. Більш ефективний спосіб управління витратами
25.10.2024 Пол Гойдан (Paul Goydan) і Кевін Келлі (Kevin Kelley)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 396


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua