МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Більш ефективний спосіб управління витратами
25.10.2024 Пол Гойдан (Paul Goydan) і Кевін Келлі (Kevin Kelley)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 588

2. РЕНЕ ДЕКАРТ: МІРКУВАННЯ ПРО МЕТОД — як правильно спрямувати свій розум і відшукати істину в науках
23.03.2006 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 552

3. HR-стратегія: приклад розробки через декомпозицію бізнес-цілей організації
19.01.2024 Ірина Тарасова, CEO «Віче Консалтинг»  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 545

4. Управління людськими ресурсами
24.03.2001 Ллойд Баєрс (Lloyd Byars), Леслі Ру (Leslie W. Rue)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 536

5. Як генеративний ШІ змінить роботу зі знаннями
09.10.2024 Джордж Вестерман (George Westerman), Мар’ям Алаві (Maryam Alavi)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 507

6. Кайдзен: принципи, методи і важливість для компаній
03.05.2024 Єнс Вальтер (Jens Walter)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 503

7. Шість принципів заразливості
06.09.2024 Йона Бергер (Jonah Berger)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 478

8. Клієнтський сервіс vs. клієнтський досвід: ключові відмінності
29.09.2024 Кіт О’Брайен (Keith O’Brien)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 469

9. Як великі мовні моделі можуть змінити спосіб стратегування
19.09.2024 Екін Ільсевен (Ekin Ilseven), Ів Доз (Yves L. Doz)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 467

10. Командні звички: «зрушити гори важко; зрушити каміння легше»
07.11.2024 Чарлі Гілкі (Charlie Gilkey)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 466

11. Чотири ключові кроки до впровадження організаційних змін
31.05.2024 Алан Штайн-молодший (Alan Stein, Jr.)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 448

12. Фінансові директори, у вас проблеми із закупівлями
27.01.2024 Метт Сміт (Matt Smith)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 447

13. Міфи щодо змін, або Як кайдзен усуває всі перешкоди
29.08.2024 Роберт Маурер (Robert Maurer)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 440

14. Ключові риси, які лежать в основі стратегічного мислення
26.04.2024 Ів Доз (Yves L. Doz), Кілі Вілсон (Keeley Wilson)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 440

15. Ощадливе виробництво: 5 ключових принципів, пояснених на прикладах
05.01.2024  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 438

16. AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект
12.07.2024 Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 432

17. Чи віджила своє бізнес-трансформація?
01.02.2024 Алекс Лю (Alex Liu), Еббі Кланекі (Abby Klanecky)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 429

18. Занурення у цикл управління результативністю: 4 ключові компоненти
27.03.2024 Кет Саймондс (Cat Symonds)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 428

19. Як чотири «R» і три «D» можуть сформувати майбутнє фінансів
15.05.2024 Судхір Пай (Sudhir Pai)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 426

20. Як CFO можуть стати стратегічними змінотворцями
26.07.2024 Дадо Алонсо (Dado Alonso)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 423


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua