МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Организация управленческого учета по системе директ-костинг
01.04.2003 В.Э.Керимов, Н.Н.Комарова, А.А.Епифанов, журнал "Аудит и финансовый анализ" (№2, 2001)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 1323

2. Кайдзен: принципи, методи і важливість для компаній
03.05.2024 Єнс Вальтер (Jens Walter)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 836

3. Майбутнє фінансів: що принесе 2025 рік
08.02.2025 Моніка Овсепян (Monica Ovsepian)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 836

4. «Чорний капелюх»: як зрозуміти своїх конкурентів
21.12.2024 Джон Горн (John Horn)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 806

5. Що інноватори, які створюють нові ринки, роблять по-іншому
09.01.2025 Чан Кім (W. Chan Kim), Рене Моборн (Renée A. Mauborgne), фрагмент книги «Beyond Disruption»  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 795

6. SLMs vs. LLMs: що малі та великі мовні моделі значитимуть для бізнесу у 2025 році
23.01.2025 Сувік Дас (Souvik Das)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 789

7. Next Management: оновлення компаній, інституцій і суспільства
07.03.2025 Річард Страуб (Richard Straub)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 778

8. 20 запитань, які ставлять працівники про управління змінами, і як на них відповідати
22.11.2024  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 710

9. Як зробити Agile робочим інструментом маркетингових команд
06.12.2024 Шелбі Сенцер (Shelby Senzer), Раахі Агравал (Raakhi Agrawal), Мітч Колган (Mitch Colgan), Сівей Хе (Siwei He)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 696

10. Гарвардська модель: у чому полягає її важливість для управління талантами
24.05.2024 Амелія Джексон (Amelia Jackson)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 688

11. Занурення у цикл управління результативністю: 4 ключові компоненти
27.03.2024 Кет Саймондс (Cat Symonds)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 682

12. Ключові риси, які лежать в основі стратегічного мислення
26.04.2024 Ів Доз (Yves L. Doz), Кілі Вілсон (Keeley Wilson)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 675

13. Клієнтський сервіс vs. клієнтський досвід: ключові відмінності
29.09.2024 Кіт О’Брайен (Keith O’Brien)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 661

14. Як перейти від стратегії до її втілення
21.06.2024 Томаш Чаморро-Премузік (Tomas Chamorro-Premuzic), Дарко Ловріч (Darko Lovric)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 656

15. Більш ефективний спосіб управління витратами
25.10.2024 Пол Гойдан (Paul Goydan) і Кевін Келлі (Kevin Kelley)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 653

16. Як генеративний ШІ змінить роботу зі знаннями
09.10.2024 Джордж Вестерман (George Westerman), Мар’ям Алаві (Maryam Alavi)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 649

17. Як створити свій «блакитний океан» за допомогою аналізу не-клієнтів
22.02.2024 В. Чан Кім (Chan Kim), Рене Моборн (Renée Mauborgne)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 647

18. Як CFO можуть стати стратегічними змінотворцями
26.07.2024 Дадо Алонсо (Dado Alonso)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 639

19. П’ята парадигма маркетингу
07.06.2024 Раджа Раджаманнар (Raja Rajamannar), фрагмент книги «Quantum Marketing»  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 637

20. AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект
12.07.2024 Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 632


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua