Як використовувати траєкторії навчання для подолання прогалин у навичках
Таланти, необхідні для виведення організації на новий рівень, найчастіше вже є в штаті, і траєкторії (або шляхи) навчання можуть стати ефективним інструментом для розкриття цього невикористаного потенціалу.
Останніми роками великі та малі компанії сприймають підвищення кваліфікації як ключ до успіху в світі праці, що стрімко розвивається. Оскільки організації прагнуть підготувати свою робочу силу до майбутнього, траєкторії навчання стають необхідною технікою, якою мають володіти команди навчання та розвитку (L&D).
Траєкторії навчання — це цілеспрямовані послідовності навчального досвіду, покликані сприяти зростанню. Ретельно розроблені, вони зменшують «параліч аналізу» та втрату часу, надаючи учневі дорожню карту до успіху.
Зростання ролі траєкторій навчання
Траєкторії навчання — це ефективний спосіб закрити прогалини у навичках в організації, найкращим чином використовуючи наявний кадровий резерв без зайвого клопоту з підбором і наймом персоналу. Пропонуючи шляхи навчання, розроблені для розвитку затребуваних навичок, L&D-команда може допомогти розбудувати людський капітал, коли і де він найбільш потрібен.
Траєкторії навчання корисні не лише на рівні організації — вони також надають переваги тим, хто навчається. З такою великою кількістю потенційних можливостей навчитися чомусь новому, добре розроблені шляхи навчання вирізняються з-поміж інших, пропонуючи чітку послідовність кроків, які допомагають співробітникам досягти поставлених цілей.
Важливим фактором успіху навчальної програми є спосіб її проведення. Набагато легше вести учнів за собою, коли вони знають, куди йдуть, і з нетерпінням чекають на досягнення мети (на відміну від того, щоб починати з низки директив і підштовхувати їх до дії).
Найкращі практики для розробки траєкторій навчання
Таланти, необхідні для виведення організації на новий рівень, часто вже є всередині організації, і шляхи навчання можуть бути ефективним інструментом для розкриття цього невикористаного потенціалу. Проблема полягає в тому, що іноді організаційна культура може змусити працівників приховувати ознаки своєї потреби в особистісному зростанні.
Психолог і консультант із професійного розвитку Роберт Кіган (Robert Kegan) вивчав, як організаційна культура впливає на ставлення співробітників до невдач. Він виявив, що люди відчувають себе змушеними приховувати свої слабкості. Оскільки працівникам незручно говорити про сфери, в яких вони потребують додаткового навчання, їхні потреби залишаються незадоволеними, що знижує продуктивність і стримує зростання.
Коли L&D-департамент пропонує різноманітні шляхи навчання на вибір, особливо у форматі «на вимогу», це дає співробітникам свободу дій та автономію у їхньому професійному розвитку. Їм не потрібно шукати і просити про допомогу — вона доступна саме тоді, коли вони її потребують.
Ретельно розроблені траєкторії навчання зменшують втрату часу, надаючи учням чітку дорожню карту до успіху
У такому середовищі з низьким рівнем тиску всі члени організації можуть взяти на себе відповідальність за вдосконалення своїх навичок і визначення сфер, де вони могли б отримати користь від додаткового навчання. Вони також можуть дослідити нові компетенції і зрозуміти, чи мають вони те, що потрібно, щоб спробувати себе в зовсім іншій ролі.
Окрім використання формату «на вимогу», ось ще кілька найкращих практик, які фахівці з навчання можуть використати для розробки високоефективної траєкторії навчання.
Обирайте високоякісні ресурси
При підборі ресурсів для траєкторій навчання використання високоякісного контенту є життєво важливим для залучення учнів. YouTube і TikTok пропонують мільйони відеороликів — від базових до просунутих уроків з усіх можливих навичок, — тому в учнів сформувалися нові очікування, які визначають вимоги до контенту преміум-якості. L&D-команди можуть задовольнити їхні потреби, тримаючи руку на пульсі вподобань учнів і залишаючись в курсі найкращих у своєму класі постачальників контенту.
Включіть різноманітний контент
Незалежно від того, чи спрямоване воно на підтримку розвитку «м’яких» навичок, чи на навчання технічних навичок, існує безліч способів подачі контенту в навчальному процесі. Електронне навчання, яке включає в себе взаємодоповнююче поєднання статей, відео, подкастів та інфографіки, є, мабуть, найпоширенішим. У статті HBR зазначається, що пропонування контенту в різних форматах дозволить «довше утримувати учнів у процесі навчання, покращити запам’ятовування концепцій і задовольнити ширший спектр навчальних уподобань».
Створюйте навчальні платформи
Чарлз Дахіґґ (Charles Duhigg), лауреат Пулітцерівської премії, репортер The New York Times та автор книги «Smarter Faster Better», каже:
«Коли я вивчаю якусь інформацію... я запам’ятовую її лише тоді, коли знаю, як вписати її в систему попередніх знань, здобутих мною раніше. Що більше ми допомагаємо людям будувати каркас навколо нових фактів і цифр або нових ідей, то більше ми допомагаємо їм навчитися використовувати цю інформацію в майбутньому».
Шляхи навчання можуть допомогти працівникам спиратися на попередні знання, особливо якщо вони пропонуються у форматі мікронавчання. Оскільки мікронавчання відбувається короткими, поступовими порціями, воно дозволяє учневі робити перерви і легко повертатися до інформації пізніше. Коли той повертається до початкового матеріалу після тимчасової перерви, його розуміння і запам’ятовування матеріалу покращується.
Комунікуйте актуальність
Створення траєкторій навчання вимагає розуміння того, як найкраще залучити дорослих учнів. Дорослі мають більшу мотивацію до навчання, коли воно є актуальним для них і коли вони розуміють, що їхні зусилля принесуть користь. На початку шляху переконайтеся, що повідомлення чітко вказують на те, чого учні досягнуть, завершивши цей шлях. Потім, протягом усього шляху, шукайте способи підкреслити актуальність навчання, пов’язуючи його з робочими завданнями та бізнес-цілями.
Підтримуйте мотивацію учнів
На додаток до підкреслення актуальності протягом усього шляху навчання, дизайнери можуть включити способи відзначення важливих етапів, які учні проходять на цьому етапі. Наприклад, після завершення курсу учні можуть отримати цифровий бейдж або завантажити сертифікат, який вони можуть додати до свого резюме. Співробітники надають великого значення документам, які можна передавати, тому створення артефактів досягнень, придатних для включення в LinkedIn або професійне портфоліо, може мотивувати їх до прогресу. L&D-відділ також може висвітлювати досягнення, такі як завершення курсу, для всієї команди або відділу, в якому навчається працівник.
Просувайте нові траєкторії навчання
Розробивши траєкторію навчання, не варто просто додавати її до LMS і сподіватися на краще. Запустіть її, розіславши електронні листи по всій організації та підготувавши рекламні матеріали, які передають цінність цього шляху. Розкажіть про можливості, які можуть з’явитися в результаті оволодіння навичкою. Лідери на всіх рівнях організації також можуть допомогти, поділившись інформацією зі своїми командами, можливо, навіть запропонувавши заохочення за участь.
Заключні думки
Траєкторії навчання можуть підготувати персонал до більшої відповідальності, отримати кваліфікацію для нової ролі або розвинути кращі звички для покращення їхньої роботи. Щоб вибрати, які саме шляхи розвитку побудувати, L&D повинен отримати глибоке розуміння бізнес-пріоритетів, а також прогалин у навичках в організації.
Галузеві тренди також можуть дати деякі підказки. Наприклад, McKinsey & Company проводить постійні дослідження бізнес-трендів, за результатами яких було складено список із 56 фундаментальних навичок, необхідних для роботи в майбутньому.
Яким би навичкам вони не навчали, траєкторії навчання є критично важливими інструментами для постійного професійного розвитку і можуть бути використані як центральний елемент будь-якої навчальної програми. Вони дають співробітникам можливість вивчати і практикувати нові навички, розвиваючи мислення сталого зростання в організації.
За матеріалами BIG THINK.
Ілюстрація: elearningindustry.com
|