ІНТЕРВ'Ю | Reid Hoffman 3 червня 2009 р.

Ланка в ланцюжку

Інтерв'ю з генеральним директором LinkedIn

В інтерв'ю, яке наведене нижче, генеральний директор, засновник, а тепер ще й голова правління та президент соціальної мережі LinkedIn Рейд Гофман (Reid Hoffman) розповідає про виклики підприємництва, роль генерального директора у становленні компанії та ділиться іншими управлінськими одкровеннями.

Рейд Гофман (Reid Hoffman) З.: Ви вивчали семіотику в Стенфордському університеті, а також аналітичну філософію в Оксфорді. Чи знадобилися ці знання у Вашій кар'єрі підприємця?

В.: Коли ви займаєтесь підприємництвом — кожен день приносить щось нове. Кожного дня ви займаєтесь інноваціями та відкриваєте для себе нові сфери. Здатність швидко навчатися є однією із найважливіших навичок успішного підприємця. Моє навчання у Стенфорді та Оксфорді посприяло розвитку цієї навички.

З.: Чи знали Ви, чим будете займатися по закінченню Оксфордського університету?

В.: Я знав, що хочу займатися програмуванням та комп'ютерними стратапами. Таким чином мені вдалося познайомитися із кількома венчурними капіталістами, які сказали: "Спершу знайди роботу, навчися представляти продукт, а потім звернешся до нас". Таким чином я долучився до компанії Apple Computer у 1994-му році. Моєю метою було отримати певний досвід у цій сфері для того, щоб мати змогу розпочати власний стартап.

З.: Яким же чином у Вас виникла ідея створити LinkedIn?

В.: Я розмірковував про те, які види нових програм можливо створити в Інтернеті. Найперша моя ідея базувалася на переконанні, що кожен професіонал повинен мати своє представництво (профіль) в Інтеренеті. Таким чином його могтимуть знайти інші люди. Коли я працював над розвитком та вдосконаленням цієї ідеї — виникали закономірні запитання, наприклад: Яким чином наявність профілю в Інтернеті вплине на поточну кар'єру людини? Чи допоможе це стати кращим професіоналом у щоденному житті?

З.: А Ви вважаєте себе гіперкомунікативною людиною за натурою? Ви мережева людина?

В.: Ні, мене складно назвати тим, що зараз вкладають у поняття гіперкомунікативності. Але той тип мережевої діяльності, який пропонує вам LinkedIn — він зустрічається у повсякденному житті будь-якого професіонала. Адже у всіх нас є певне коло хороших знайомих і колег, з якими ми підтримуємо професійні стосунки. І хоча LinkedIn дає змогу комунікувати з людьми, яких ви не знаєте — його основна мета: забезпечити роботу з колегами та партнерами, тобто людьми, яких ви давно знаєте і разом виконуєте якусь справу (або хотіли б це робити у майбутньому).

З.: Коли люди запитують у Вас, що таке LinkedIn, що Ви їм відповідаєте?

В.: Це інструмент, який дозволяє вам залишатися на зв'язку із професіоналами, колишніми та теперішніми (а можливо — навіть майбутніми колегами), однокласниками, одногрупниками, тощо. Тільки найкращі люди здатні посприяти вашому успіху в бізнесі.

З.: Якщо повернутися до Вашої ролі як керівника, чи притаманний Вам якийсь особливий управлінський або лідерський стиль?

В.: Більшість моїх колег та підлеглих, напевне, сказали б, що мене рухає вперед натхнення, візія та можливість вирішувати проблеми спільними зусиллями. А ще вони, напевне, поскаржилися, що я "накидаюся" на кожну нову проблему з вдвічі більшим запалом. Сам же я вважаю себе дуже скрупульозною людиною і люблю, щоб все виконувалося чітко і вчасно. Саме тому я намагаюся наймати тих людей, які ефективно керують процесами і досягають результатів.

З.: Як генеральний директор LinkedIn, як Ви самі оцінюєте свою роль? Які ключові завдання Ви повинні виконувати, будучи президентом компанії?

В.: Моє основне завдання — переконатися, що на мене працює найкращий персонал (включаючи топ-менеджерів). При цьому потрібно мати чітко відкомуніковану візію, підтримувати належний рівень комунікацій всередині компанії, бути достатньо гнучкими для того, щоб реагувати на зміни ринку, обирати правильну стратегію, тощо.

З.: Кожного дня у Вас виникає тисячі нових справ та завдань. Яким чином Ви справляєтеся зі всіма ними?

В.: Доводиться вдаватися до дієвих практик управління часом та дотримуватися чіткої пріоритезації.

З.: Чи маєте Ви профіль у Твіттері?

В.: Ні! Але сам продукт мені дуже подобається!

З.: Чи не задумувалися Ви про можливість створення блога?

В.: Я інвестор і входжу до ради Six Apart, багато членів якої ведуть власні блоги. Мої колеги та друзі неодноразово говорили, що мені варто серйозно задуматися про можливість створення блога. Але після того, як я провів часовий аналіз і побачив, що успішне ведення блога займатиме вдвічі більше часу, ніж участь у радах директорів, то вирішив відмовитися від цієї затії. Насправді блогінг — це велетенська робота.

З.: А чи відчуваєте Ви потребу розвивати довгострокові навички. І якщо так — то яким чином Ви це робите?

В.: Найкращий спосіб підтримувати знання та навички на належному рівні — це залишатися "на борту". Вам потрібно задавати правильні запитання та спілкуватися з професіоналами, які вирішують подібні проблеми. При цьому ви не відчуваєте, що ви навчаєтеся. Ви відчуваєте, що просто живете.

З.: А чи залишається у Вас час для того, щоб читати книжки?

В.: На жаль, зовсім не так багато, як хотілося б. Нічого не залишається, окрім того, як поєднувати читання з прийняттям ванни чи, скажімо, польотом на літаку.

З.: Ви керуєте своєю компанією вже протягом доволі тривалого часу. Чи вдається вам зберігати той самий рівень ентузіазму та мотивації до роботи?

В.: Рівень мого ентузіазму та задоволення від роботи зростає разом із тим, як покращуються результати компанії, а соціальні мережі змінюють життя людей. Ми лише починаємо показувати людям, як вони можуть змінити своє життя, ставши ефективними професіоналами на LinkedIn. Ми знаходимося не в кінці і навіть не на середині шляху! Ми лише починаємо його!

За матеріалами "Link in The Chain", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)