ІНТЕРВ'Ю | Shelly Lazarus 18 серпня 2010 р.

Як філантропія створює бренди

Девід Огілві (David Ogilvy) заснував агенцію, яка зробила його відомим у 1948-му році. Сьогодні він глобальний лідер у рекламній сфері, а також у питаннях маркетингу та public relations. Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus) була генеральним директором компанії Ogilvy & Mather Worldwide з 1996-го по 2008-ий рік. Будучи послідовницею Девіда Огілві, вона повністю розділяла його переконання щодо того, що основним покликанням реклами є створення великих брендів.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, вона розповідає про своє бачення створення брендів та критичну роль у цьому процесі корпоративної філантропії.

Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus)
Шеллі Лазарус
(Shelly Lazarus)
З.: Чому Ви навчилися безпосередньо від Девіда Огілві?

В.: Девід мав свою точку зору стосовно практично будь-якого предмету. Закладені ним принципи до сьогодні надзвичайно актуальні серед нас.

Він говорив: "Неможна назвати креативною ту рекламу, яка не продає". Реклама створюється не просто так — вона повинна сприяти розвитку бізнесу клієнта. І до сьогодні абсолютна звітність залишається у серці нашого бізнесу. Місія Ogilvy & Mather полягає в створенні брендів для наших клієнтів і ця концепція не змінилася з часів Девіда.

З.: Яку пораду Ви могли б дати стосовно створення брендів?

В.: Передусім, вам слід визначитися, яку ідею нестиме ваш бренд. Мені доводилося часто бувати на зібраннях директорів, нарадах з клієнтами, і коли задаєш їм запитання про бренд, про його основну ідею — можна легко почути абсолютно різні відповіді навіть від колег, які працюють разом.

Великий рекламник Джеремі Балмор (Jeremy Bullmore) колись говорив: "Люди створюють бренди так само, як птахи в'ють гнізда: вони виплітають їх із невеличких деталей". Бренд повинен виражатися у всьому, що робить компанія. Як тільки ви визначитесь з основною ідеєю вашого бренду — вам слід буде дати відповідь на запитання, чи виражається ця ідея у кожній дії вашої компанії. Організація повинна комунікувати свій бренд у всіх можливих місцях взаємодії, бути філантропічною, майже благодійною при комунікації.

З.: Яка роль філантропії у створенні бренду?

В.: Філантропія — це чудова річ. Її значення куди глибше, ніж ми звикли традиційно вважати. Це не лише здатність виписувати благодійні чеки інститутам культури. Філантропійність компанії вказує клієнтові та споживачеві, що знаходиться в її основі. Тому компаніям варто дуже серйозно замислитись про те, як використовувати свій маркетинговий бюджет, щоб принести максимальну користь людям.

З.: Чи можете Ви навести приклад філантропії пов'язаної із брендами?

В.: Unilever проявила ініціативу і використала свій маркетинговий бюджет для підвищення самооцінки серед молодих дівчат 10-14 років. Це була реклама під час трансляції Суперкубку. І в ній йшлося не про якийсь продукт (шампунь чи мило) Dove, а про підвищення самооцінки дівчат. Чи варто говорити, що реакція людей була чудовою. Оскільки ми живемо в XXI-му столітті, то найкращою реакцією було те, що люди пішли на веб-сайт Dove і почали обговорювати там рекламу. Йшлося про справжню красу, про допомогу дочкам, та про те, наскільки прекрасно, що Dove розробили цю рекламу.

З.: А яка роль соціальних медіа у брендінгу?

В.: Багато керівників відчувають занепокоєння, читаючи, що люди пишуть про їхні компанії. Я продовжую повторювати їм: "Не бійтеся. Вступайте в розмову з цими людьми, тому що в будь-якому разі вони продовжуватимуть говорити. І єдине питання — чи бажаєте приєднатися до їхньої бесіди. У будь-якому разі — я б приєдналася."

За матеріалами "How Philanthropy Builds A Brand", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)