ІНСАЙТИ | Лояльність 24 березня 2014 р.

Як здобути лояльність персоналу

«Якщо ви насправді прагнете успіху як підприємець, керівник, власник бізнесу або лідер будь-якого типу, то лояльність інших людей є для вас життєвою необхідність», — зазначає Діпак Чопра (Deepak Chopra), відомий автор та спікер, засновник Chopra Foundation. Він ділиться своєю думкою про те, що треба врахувати усім, кого цікавить питання лояльності.

Діпак Чопра (Deepak Chopra)
Діпак Чопра
(Deepak Chopra)
Хоча гроші і вважаються головним мотивуючим фактором, насправді ж зціплюють компанії психологічні узи. Висновки не одного дослідження вказують на те, що лояльність є одним із трьох головних чинників, що підвищують рівень задоволеності персоналу.

Лояльність — це противага власним інтересам. Це бажання сприймати світ у категоріях «ми», а не лише «я». На жаль, часи економічних негараздів не найкращі для лояльності. У міру того, як доходи компаній падають, питання лояльності знімається з порядку денного. І насправді, чи не достатньо простої вдячності людей за те, що їм вдалося втриматися на роботі? Таким припущенням керуються більшість менеджерів, компанії котрих опинилися у скруті.

Отже, у непростих обставинах фірми стоять перед вибором: чи долучитися до більшості, забувши про лояльність, чи таки спробувати її відродити? (До речі, це питання стосується не лише керівників. Адже кожна людина, незалежно під посади, може впливати на атмосферу, що панує в організації.) Для тих, хто все ж таки воліє зробити ставку на лояльність, можуть стати в нагоді наступні рекомендації.

1. Утримуйтесь від проявів нелояльності. Пліткування, поширення чуток, обговорювання людини за її спиною. Усе це завдає потужного удару відчуттю приналежності до колективу та руйнує співпрацю в ньому.

2. Працюйте над зміцненням зв’язків у групі. Будьте відкриті у взаємодії з людьми, з котрими працюєте. Підтримуєте проекти, від яких кожний член групи може отримати користь, навіть, якщо вони не принесуть швидкої матеріальної віддачі.

3. Розмежуйте поняття конкуренції та змагання. Конкуренція означає, що перемогти може хтось один. Натомість змагання піднімає планку для всіх — у підсумку перемагає ціла команда.

4. Звертайте увагу на психологічні потреби людини. Кожний з нас потребує уваги та розуміння. Намагайтеся кожному приділити увагу. Під час обговорень якихось ідей покажіть людям, що раді кожній пропозиції. Якщо ж чиясь ідея відкидається, знайдіть час на те, аби потім уважно вислухати людину, зрозуміти, на яких припущеннях вона базувала свою думку.

5. Помічайте досягнення людей. Якщо можливо, підкріпить похвалу матеріальною винагородою, скажімо, влаштуйте вечірку, запропонуйте бонуси або вручить працівникові подарунок як знак визнання.

6. Уникайте секретів. Зробіть процес прийняття рішень прозорим настільки, наскільки це можливо. Не приховуйте фінансову інформацію. Під час кризи 2008-го невеликі фірми зробили відомості щодо стану бізнесу доступними для всього персоналу. Саме це допомогло їм здобували лояльність працівників. Переконавшись, що компанія переживає складні часи, люди прагнули долучитися до розв’язання її проблем.

7. Щодня нагадуйте собі: не буває «я» без «ми». Це дозволить вам тверезіше оцінювати свої успіхи та краще підготуватися до подолання кризи.

За матеріалами "How to Win Loyalty From Other People", LinkedIn.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)