ІНСАЙТИ | Прийняття рішень 17 березня 2015 р.

Маршалл Голдсміт про вплив на людей

Джерело: "Київстар Бізнес" Дайджест

Ви можете змінити ситуацію на краще, навіть якщо не маєте влади, — запевняє Маршалл Голдсміт (Marshall Goldsmith), один із провідних світових фахівців у сфері лідерства та менеджменту. Він пропонує кілька рекомендацій, що допоможуть вплинути на роботу людей, які приймають рішення — від менеджерів середньої та вищої ланки до рядового співробітника.

Маршалл Голдсміт (Marshall Goldsmith)
Маршалл Голдсміт
(Marshall Goldsmith)
Прийміть факти. Будь-яке рішення приймає той, у кого є влада. І це не обов'язково «найрозумніша» людина. Як тільки ми погодимося з цим фактом і перестанемо скаржитися на несправедливість життя, ми навчимося ефективніше впливати на інших і міняти стан речей. Крім того, ми станемо щасливішими.

Навчіться продавати свої ідеї. Презентуючи свої ідеї людям, які приймають рішення, пам'ятайте: це ваше завдання — продати, а не їхнє — купити. Багато в чому це схоже на продаж продуктів або послуг зовнішнім клієнтам. Вони не зобов'язані купувати, але вам потрібно продати. Нікому не подобаються продавці, які скаржаться на те, що покупці не придбали їхні продукти. У той же час величезна кількість працівників великих корпорацій нарікають на менеджмент, що не зацікавився їхніми ідеями.

Сфокусуйтеся на головній ідеї, а не на досягненні короткострокової мети. Хороший продавець ніколи не скаже клієнтові: «Ви повинні купити це, інакше я не отримаю свій бонус». У першу чергу він думає про потреби покупців, а не про власну вигоду. Точно так само ефективні менеджери керуються цілями всієї компанії, а не окремо взятої команди.

Прагніть виграти великі битви. Проаналізуйте свої ідеї, перш ніж кинути виклик системі. Сфокусуйте увагу на заходах, які внесуть реальні зміни. Будьте готові програти в малому. Вам платять за те, щоб ви змінили ситуацію в цілому і досягли вагомих результатів, а не за те, щоб ви виграли спір про те, яка зі спортивних команд переможе в цьому сезоні.

Проаналізуйте свої ідеї щодо їх рентабельності. Ресурси кожної організації обмежені. Ухвалення вашої ідеї може означати відмову від іншого проекту, який теж має свої переваги. Будьте готові аргументувати витрати на реалізацію свого плану.

Не оминайте питання корпоративної етики. Навіть найкращу компанію може підірвати один-єдиний випадок порушення корпоративних етичних норм. Я сподіваюся, вас ніколи не попросять переступити корпоративні правила. Але якщо таке трапиться, відмовтеся і повідомте про інцидент керівництву компанії. При цьому спробуйте описати ситуацію з точки зору людини, яка хоче допомогти, а не яка засуджує.

Запам'ятайте: впливові люди теж роблять помилки. Не кажіть: «Я дивуюся, як людина його рівня...» Очікувати від керівників компаній компетентності в своїй галузі — природно, але не варто забувати, що вони теж люди. Тому коли ваш начальник оступиться, не осуджуйте його, а запропонуйте допомогу.

Не будьте грубими. Уникайте надмірної суворості чи фамільярності у спілкуванні з керівником. Перед розмовою корисно поставити собі питання, чи принесе це користь: 1) вашій компанії; 2) вашим клієнтам; 3) людині, з якою розмовляєте; 4) людині, про яку говорите. Якщо ви відповісте «ні» хоча б на одне питання — не починайте розмову!

Підтримуйте остаточне рішення. Не передавайте слова буквально: «Вони просили мене передати...» Якщо рішення не є незаконним або неетичним, просто прийміть його і почніть працювати. Менеджери, які кажуть: «Мені сказали передати вам...», виглядають як посильні, а не як лідери. Ставитеся до тих, хто приймає рішення, так само, як ви хотіли б, щоб ставилися до вас на їхньому місці.

Міняйте ситуацію на краще, не намагайтеся просто «виграти» або «бути правим». Набагато легше зосередитися на тому, що інші роблять неправильно, ніж на тому, як нам самим поліпшити ситуацію. Дуже важливо в процесі впливу завжди пам'ятати про вашу головну ціль — досягти позитивних зрушень у роботі компанії. Направте всі зусилля на ці зміни. Що більше людей опиняться «праві» або «переможуть», використовуючи вашу ідею, то вище ймовірність, що вона буде успішно виконана.

Зосередьтеся на майбутньому і відпустіть минуле. Перше, від чого вам варто позбутися в своїй поведінці, — це жалю про минуле. Успішні люди люблять ідеї, які допоможуть їм досягти намічених цілей. Фокусуючись на майбутньому, ви думаєте про те, що буде завтра, а не про те, чого не було вчора.

За матеріалами "What I Learned About Influence From Peter Drucker", Huffington Post.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)