ІНСАЙТИ | Стратегія 26 липня 2022 р.

Настав час переглянути свою стратегію створення цінності

У міру посилення підривів фінансової продуктивності вже недостатньо для перемоги; PwC пропонує п’ять дій, які можуть допомогти вам орієнтуватися в новій екосистемі цінності.

Сьогодні створення «цінності підприємства» — повна реалізація потенціалу компанії поза традиційними пріоритетами акціонерів — вимагає не лише фінансової продуктивності, але й стійкості до тривалих підривів, а також відданості суспільному добробуту.

Екосистема створення цінності

Cуспільство

Організація створює цінність підприємства, вирішуючи широкі суспільні проблеми та враховуючи, окрім акціонерів, широке коло зацікавлених сторін.

Фінансова продуктивність

Ринки капіталу вже давно винагороджують компанії за інвестиції для стимулювання зростання, одночасно підвищуючи ефективність, щоб зробити це зростання більш прибутковим.

Стійкість

По-справжньому стійка організація може як реагувати на зовнішні потрясіння, так і ефективно пристосовуватися до них, а також пристосовуватися та розширюватися, щоб скористатися новими можливостями.

Екосистема створення цінності

Джерело: PwC analysis

Аби процвітати в новій екосистемі створення цінності ви можете вжити наступні п’ять дій.

1. Застосуйте «візійну оцінку». Якщо стратегія є підривною (візьміть Toyota Prius два десятиліття тому як «моста» до електромобілів), може бути важко з упевненістю виміряти її потенціал створення цінності до реалізації. Замість цього керівникам слід прагнути досягти «візійної оцінки», уточнюючи форми цінності, яку вони намагаються створити, розуміючи, як відданість цим типам цінностей сприятиме цінності підприємства, і розробляючи набір ключових показників ефективності (KPI) для відстеження створення цінності в цій ширшій екосистемі.

2. Думайте як підривник. Щоб переосмислити стратегію в умовах підриву, підприємства будь-якої галузі можуть запитати себе: якби ми виходили на цей ринок сьогодні як новий учасник, не обтяжений застарілою інфраструктурою та активами, яку б стратегію ми вибрали? Таке мислення з чистого аркуша дозволяє лідерам передбачати нові конкурентні загрози і можливості, а також потенційно формулювати, оцінювати і коригувати стратегію, яка може перетворити їх на реальних, а не гіпотетичних підривників.

3. Безжально розставляйте пріоритети. Серед сьогоднішніх невпинних підривів і мінливих уявлень про цінність життєво важливо бути готовим діяти радикально та швидко, розподіляючи ресурси туди, де вони найбільше потрібні. Хоча шок від COVID-19 спровокував прискорення змін, що уможливлює більше дій, він також розширив коло потенційних пріоритетів, які лідери мають враховувати, вирішуючи, на чому сфокусуватися. В результаті як ніколи важливо мати можливість розставляти пріоритети, а також визначати та впливати на найефективніші чинники створення цінності в екосистемі створення цінності.

4. Виконуйте у вищому темпі. Зіштовхнувшись із численними стрімкими збоями, посиленим контролем у режимі реального часу та змінами між різними чинниками цінності підприємства, лідери більше не можуть дозволити собі розкіш поступового розгортання стратегії. Бути першим може бути важливішим, ніж мати ідеальну стратегію з першого дня, особливо з огляду на можливості для ітерацій та тонкого налаштування пізніше; і купівля можливостей може бути кращим підходом, ніж витрачати час на їх створення.

5. Будьте більше налаштовані на свою екосистему. Критично важливо мати можливість адаптуватися, якщо умови змінюються, якщо стратегія не приносить результатів або якщо поточні дії руйнують цінність. Це означає відмову від роботи на фіксованих рейках, як у старі часи, і прийняття того, що бізнес-стратегія, плани або поведінка повинні будуть змінитися у міру появи нових підривів, ризиків, можливостей і KPI.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)