11 надихаючих способів просування сильної корпоративної культури
Корпоративна культура може мати величезний «продажний ефект» як для потенційних співробітників, так і потенційних клієнтів. Обидві ці аудиторії хочуть знати, що люди за лаштунками не тільки вірять у те, що пропонує компанія, а й добре співпрацюють один з одним, аби це просувати.
Підкреслення процвітаючою культури — це ефективний маркетинговий прийом, заснований на внутрішній силі компанії та її співробітників. Члени Forbes Coaches Council розповіли про деякі з найкращих способів зробити це. Вашій увазі 11 надихаючих рекомендацій щодо демонстрації культури вашої компанії у ваших маркетингових зусиллях.
1. Спілкуйтеся через візуальні ефекти
Коли справа доходить до маркетингу корпоративної культури, важливо пам’ятати, що все зводиться до прозорості і довіри. Один із найбільш ефективних способів досягти цього — використовувати неймовірні візуальні ефекти, які дозволяють представникам громадськості взаємодіяти з вашою компанією і дізнаватися більше про неї на особистому рівні. Кожен член команди створює компанію, і донести це послання — відмінна ідея. — Джеймс Блейк (James Blake), Vindicta Digital
2. Виділіть процес найму
З місією «дати нашим людям можливість стати кращими версіями самих себе» ми підкреслюємо, що наша практика найму дозволяє співробітникам виконувати ролі, які вони, швидше за все, будуть любити і в яких вони будуть шалено успішними. Ми також ділимося історіями про наші основні цінності в дії і про те, як наше щоденне спілкування допомагає всім залишатися на зв’язку. — Брайан Хендріган (Brian Handrigan), Advocado
3. Висвітліть свою людяність
Ми робимо упор на виділення наших співробітників, перш за все, щоб висвітлити людяність нашої компанії. Організації часто зосереджуються на поглядах і діях компанії, а не на поглядах своїх співробітників; ми робимо навпаки. Один із наших найбільш часто використовуваних гасел — «#behuman», тому що в решті решт ми хочемо створити простір, в якому ви можете бути собою. — Мелісса Чанг (Melissa Chang), PureB2B
4. Дозвольте людям говорити
Я завжди насторожено ставився до фірм, що відкрито дотримуються «ринкової» культури. Це зазвичай виглядає «клубним» або ексклюзивним. Переверніть сценарій. Створіть команду людей, орієнтованих на обслуговування клієнтів, і дозвольте їм говорити. Взаємодіючи з існуючими чи потенційними клієнтами або залучаючи таланти, справжня команда, орієнтована на обслуговування клієнтів, зробить все можливе, аби кожен відчував себе бажаним гостем. — Патрік Ніц (Patrick Nycz), NewPoint Marketing
5. Поясніть, чим ви відрізняєтеся
Ми просуваємо нашу культуру, грунтуючись на відмінностях між нашим середовищем та більшістю корпоративних робочих місць. Ми вважаємо, що пошук потоку в роботі замість нескінченних зустрічей дає найкращі результати як нашим співробітникам, так і нашим клієнтам. Автономна робота ніколи не була настільки важливою, а культура віддаленої роботи прекрасно працює для початківців. — Лі Солсбері (Lee Salisbury), UnitOneNine
6. Покажіть це в офісі
Ми просуваємо нашу культуру, проголошуючи її на стінах наших офісів у вигляді плакатів з нашими основними цінностями, завдяки оцінкам DiSC на дверях кожного офісу і дошок «пошани» на кухні для заміток про членів команди, які зробили щось круте. Наші основні цінності домінують на нашому сайті і відображені в наших комерційних пропозиціях; також ми ведемо блог про них, що допомагає при прийомі на роботу. — Джефф Бредфорд (Jeff Bradford), Bradford Group
7. Створіть презентацію культури
Я часто бачив, як компанії просувають культуру, розміщуючи свою презентацію на SlideShare, а потім просуваючи її через пресу, статті в блогах або соціальні мережі. Це відмінний спосіб допомогти тим, хто шукає вашу компанію, знайти і зрозуміти вашу культуру і основні цінності. — Брайан Меерт (Brian Meert), AdvertiseMint
8. Щоденні дії в прямому ефірі
Один із найкращих способів просувати корпоративну культуру — дивитися на повсякденні дії і вести прямі трансляції. Це дуже цінно для ваших клієнтів, оскільки показує, що ви «стежите за розмовою під час ходьби». Ви не боїтеся відкривати свої двері, аби кожен, хто стежить за вами, міг побачити внутрішню кухню вашої діяльності. — Джон Джеймс (Jon James), Ignited Results
9. Діліться скриншотами спільної роботи
У «команді» немає «я», і вся велика робота виконується у співпраці. Виділення командного аспекту культури дуже важливо, і в наші віртуальні часи воно стає ще більш креативним за рахунок скриншотів з командних зустрічей і сесій спільної роботи. — Джессіка Хоторн-Кастро (Jessica Hawthorne-Castro), Hawthorne LLC
10. Доведіть свою культуру своїми діями
Хоча ми просуваємо нашу команду (і, в свою чергу, нашу культуру) на таких платформах, як Instagram, дії говорять гучніше, ніж слова. Якщо ми просуваємо культуру результатів і співпраці, ми зобов’язані неодноразово доводити це своїми діями. Якщо ж ці дії досить хороші і ми удостоєні позитивного імейлу або відгуку, ми можемо використовувати їх у своєму контенті для подальшого просування нашої культури. — Бернард Мей (Bernard May), National Positions
11. Створюйте блоги і подкасти
Подкасти для нас важливі. Через наші подкасти та блоги інші можуть побачити культуру, яку ми створили. Побачити нашу команду і провести з нами час — значить побачити нашу силу як команди. Оскільки ми пишаємося створеною нами культурою, ми хочемо зробити її максимально прозорою. Наші подкасти — це як відкрити двері в одну з наших веселих, але інформативних зустрічей. — Денні Стар (Danny Star), Website Depot
За матеріалами "11 Inspiring Ways To Market A Strong Company Culture", Forbes.
Ілюстрація: Lucky Duck Foundation
|