Як сприяти безперервним інноваціям
Як створити середовище, в якому невеликі інновації не лише вітаються, а й постійно розвиваються? Пол Варбург (Paul Warburg), президент і CEO інноваційної технологічної компанії Xenon arc, вважає, що намір сприяти інкрементним (поступовим) інноваціям має бути вбудований у саму тканину вашої компанії та пронизувати всі рішення та структури. Він пропонує кілька стратегій, що можуть бути застосовані до будь-якого бізнесу, який шукає інновації у технічній сфері.
Переосмисліть роль IT-стратега
Ви можете уявити, який ажіотаж викликало б призначення бізнес-лідера з нульовим технічним досвідом на роль IT-стратега? Звучить катастрофічно, але це стало ключовим фактором нашого успіху. Мій підхід полягає в тому, щоб знайти розумних людей, які вирішують проблеми з боку бізнесу, і призначити їх відповідальними за ІТ-стратегію з метою оптимізації способу ведення бізнесу з технічної сторони.
Ці бізнес-лідери мають глибокі знання про клієнтів та критичні сценарії використання, тому вони прагнуть знайти для них найкращі рішення. Вони також виграють від власної наївності і готові ставити «дурні» питання, бо не знають, що є неможливим із технічного боку. Вони вільні від обмеженого мислення, яке природно розвивається у кожного, хто працює в тій самій сфері протягом тривалого часу. Ці лідери підштовхують свої IT-команди до пошуку рішень, які інакше вони, можливо, не використали б.
Одна з причин, через яку це працює, полягає в тому, що ці бізнес-лідери скромні та віддані навчанню. Ми також маємо відмінну команду, яка готова навчити їх основам. Ці речі повинні йти пліч-о-пліч. Навіть якщо ви думаєте, що не можете цього зробити, — або через те, що у вас немає бізнес-лідера, якого ви могли б виокремити, або через надто великий внутрішній опір, — ви все одно можете спробувати таку опцію в меншому масштабі. Спробуйте ротаційні ролі, в яких бізнес-лідери перебувають разом із IT-командою протягом певного періоду часу, аби дізнатися, що вони роблять, познайомитися з ними особисто та взяти участь у прийнятті рішень. Такий невеликий крок, швидше за все, призведе до більшої поваги та співпраці — і, зрештою, до кращих ідей.
Додати процес до поля пропозицій
Як бізнес-лідер, ви розумієте, що люди, які працюють на всіх рівнях вашого бізнесу, мають глибші знання про ваших клієнтів, ніж ви — просто через характер їх ролей. Можливо, ви могли б припустити, що менеджери будуть вимагати, аби співробітники пропонували свої ідеї вищому керівництву. Але швидший спосіб знайти хороші ідеї — це створити ящик для пропозицій із надійним процесом, який включає зобов’язання перевіряти кожну подану ідею.
Я не наважуюся назвати це «скринькою для пропозицій», бо це звучить банально. Для нас це справді «прискорювач ідей» та ефективний спосіб краудсорсингу ідей зсередини. Ми маємо міжфункціональну команду, яка ретельно перевіряє кожну заявку. Це дозволяє швидко виявляти хороші ідеї та інсайти. Ці ідеї живлять конвеєр IT-стратегії, який часто призводить до виняткових інновацій та підвищення задоволеності клієнтів. Наприклад, одна ідея, яка надійшла від когось із відділу бізнес-аналітики компанії, призвела до створення інструменту автоматизації замовлень, який оптимізував весь процес. Це кардинально скоротило кількість дій, необхідних нашій внутрішній команді, та значно покращило загальну якість обслуговування клієнтів.
Розширення прав та можливостей керівників відділів
Коли метою є інкрементні інновації, потрібна добре «змащена» машина, щоб генерувати невеликі інновації в масштабі. Зрештою, коли пропонується більше ідей, з’являється більше ідей на розгляд, а отже, і більше прийнятих рішень. Секретний «соус» завжди у ваших людях і в тому, як ви ними керуєте. Наймайте хороших людей, а потім дайте їм можливість приймати рішення без нагляду з боку керівництва. Це створює більш ефективне середовище, в якому інноваційні ідеї можуть реалізовуватися у безперервному циклі.
За матеріалами "How To Foster Continuous Innovation", Forbes.
Ілюстрація: inmediatum.com
|