6 бізнес-книг, які не завадило б написати
Після публікації списку шести найгірших бізнес-книг, Chief Executive вирішив скласти список шести книг з бізнесу, які варто було б написати в США. Нижче наводиться список із шести назв. Слід зауважити, що читач може побачити у них явний перебір. Але ж Ви не можете сказати, який кут зору найкраще вплине на видавця. Ось цей список:
- "Пряма розмова управлінця із радою директорів". Тут можна надати найкращі практики, яким чином управлінець може працювати з радою директорів. Ключовим моментом повинно стати те, що на відміну від керівника та його команди, рада директорів слідкує за справами у компанії та дає поради, а не керує.
- "Варвари біля воріт". Страхові фонди, союзи працівників та інші інвестори все більше і настирливіше атакують американські компанії, включаючи General Motors, Time Warner, Knight Ridder та Weyerhauser. У книзі має пояснюватися, чому ця тенденція є небезпечною і як повинні діяти керівники та рада директорів компанії.
- "Хто розкаже людям?" Американці втрачають своє передове місце у світовій економіці, але корупція у їхніх політичних процесах, розвал освітньої системи та виснаження організацій, які займаються новинами, створюють ситуацію, у якій американці не мають змоги побачити власну біду.
- "Чи можна відновити Вашингтон?" Місто зруйноване. Воно знаходиться під владою лобістів, та інших скупердяїв. У книзі має пояснюватися, яким чином його можна очистити.
- "Аргументи за глобалізацію". Американці давно вирішили, що глобалізація є їхньою власною великою перемогою. Але зараз вони не так переконані у цьому. Чому ніхто не хоче навести прикладів, яким чином Америка може "виграти" у глобальній економіці?
- "Навчання для вчителів". Школи та університети стають дедалі більш захищеними зонами для некомпетентності. Викладачі не відповідають раптовим змінам, що постійно відбуваються у США. У книзі має пояснюватися, яким чином вони можуть дорівнятися до своєї гордої назви викладача.
Ярослав Федорак, за матеріалами Chief Executive.
|