Більше за менше: Сила процесного управління
More for Less: The Power of Process Management
Існує лише один бос. Клієнт. Саме він може звільнити з посади будь-кого у компанії, навіть генерального директора, якщо приноситиме гроші не Вам, а конкурентам. — Sam Walton
Чого насправді хочуть Ваші клієнти? "Більше за менше"! Вони хочуть більше цінностей, більше сервісу, більше доставок, більше уваги. Вони хочуть менше труднощів, менше бюрократії, менше ринкового тиску — вони хочуть отримувати "більше", а платити — "менше". І до того часу, поки ви не зумієте надати клієнтам того, чого вони хочуть, можете бути певні, що вони знайдуть це у ваших конкурентів.
Немає нічого неможливого, але для того, щоб досягнути мети і пропонувати "більше за менше" вам слід керуватися нестандартним управлінським мисленням, яке відрізняється від норми. У книзі Andrew Spanyi More for Less наведено приклади, яким чином це можливо зробити.
Чітке визначення того, що є найважливішим для клієнтів та прозора оцінка впливу бізнес-процесів компанії на її діяльність — два фундаментальних елементи, які встановлюють верховенство процесного управління у вашій компанії.
Ця книга чудово підійде керівникам. Вони зможуть набути практичного розуміння процесного управління та побачити, що саме слід змінити у моделі функціонального управління, щоб досягнути найкращих результатів та задовольнити клієнтів.
Проте, книга доступна для будь-якого рівня читача. Фокус на бізнес-лідерстві дає можливість вказати спосіб успішного виведення компанії до перших рядів сучасного бізнес-світу. Окрім того, у книзі можуть бути знайдені хороші приклади вдалого досягнення мети та успішного впровадження процесного управління.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|