Ваші співробітники — ваші основні партнери
Працюючи у сучасному світі актуалізованої конкуренції, легко забути, що найважливішими ключовими партнерами вашої компанії є ті люди, які приходять на роботу кожного дня, тобто співробітники. Керівники успішних компаній не задумуючись скажуть вам, що пошук та утримання талантів — ключ до зростання і процвітання. І це особливо актуально для компаній середнього розміру, яким доводиться постійно конкурувати з більшими та багатшими компаніями за фахівців у сфері менеджменту та підприємництва.
"Передові компанії та їх лідери починають розуміти зв'язок між рівнем задоволеності співробітників, високим рівнем продуктивності та загальним результатом компанії", — говорить Patrick Lencioni, бізнес-консультант, чия книга "П'ять дисфункцій команди" (The Five Dysfunctions of a Team) стала бізнес-бестселлером.
Секретом успішної організації є створення командної культури, яка зміцнює зв'язки між співробітниками та дає їм впевненість, що їхній внесок у спільну справу поважають та цінують. "Необхідно побудувати довіру між членами команди таким чином, щоб люди відчували себе вільно, могли попрохати про допомогу чи навпаки — поділитися своїми думками. Не боялися заперечувати, коли не погоджуються із концепціями та висловлюваннями інших".
Розвиток нових ідей — обов'язкова умова зростання будь-якої компанії. Проте, більшість керівників чекають, поки бізнес зайде у глухий кут, перш ніж починати інноваційний шлях. На відміну від них, лідери успішних компаній завжди кладуть інновації в основу стратегії своїх організацій.
"З того часу, як я відмовився від ролі генерального директора, який все і всіх тримає під тотальним контролем, компанія перебуває у стані постійного зростання, — стверджує Patrick Lencioni, — менеджери перестали бачити у мені особу, з якою вони змушені завжди погоджуватися. І це зробило нас сильнішими".
Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0.
|