РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 червня 2007 р.

Великі переможці: Як досягати успіху рік за роком

Big Winners and Big Losers: The 4 Secrets of Long-term Business Success and Failure

Альфред Маркус (Alfred Marcus) професор Carlson School of Management, дослідив детальні характеристики діяльності 1000 найбільших корпорацій Сполучених Штатів Америки та визначив 3,2% компаній, які зуміли протягом десятиліть значно перевершувати своїх конкурентів. У своїй книзі "Великі переможці та переможені: 4 секрети довгострокового успіху та поразок у бізнесі" (Big Winners and Big Losers: The 4 Secrets of Long-term Business Success and Failure) Маркус описує стратегії, яких дотримувалися ці компанії для досягнення свого успіху, а також те, яким чином вони знаходили особливі можливості на ринку, про які навіть не здогадувалися їхні конкуренти. Йдеться тут і про пошук ідеального балансу між спритністю, здатністю швидко пристосовуватися до нових умов та дисципліною.

Успішні компанії займають особливий, найбільш привабливий діапазон ринку і захищають свою позицію. Проте, бажання втриматися на вершині не досить для успішного розвитку бізнесу. Натомість — слід розширювати саму вершину. Слід фокусуватися на ключових завданнях. Завданням всіх досліджених Маркусом успішних компаній було забезпечення основних потреб їхніх клієнтів. І основні завдання корпорацій повністю відповідали цим принципам. Вони знизили ризик провалу, обмеживши поле своєї діяльності ключовими компетенціями та відмовившись від суміжних форм діяльності, які могли призвести до поразки.

Звісно, у компаній були плани щодо покращення та розширення ряду своїх продуктів та послуг, але таке розширення не означало втрати фокусу на ключові завдання. Зосередженість же на клієнтові при цьому була фактично тотальною. Широка взаємодія із різноманітними компаніями давала змогу забезпечувати ключові потреби клієнтів та пропонувати їм найкращі рішення.

При цьому фактично всі ці компанії не обмежувалися пропозицією виключно продукції (незалежно від того, наскільки високотехнічною вона була). Компанії зосереджувалися на турботі про клієнта і дбайливо впроваджували такі принципи у кожній точці світу, де з'являлися нові відділи організації. Вони уважно вибирали ринки з найвищим потенціалом. І саме впроваджуючи подібні принципи, компанії зуміли досягнути довгострокового успіху та процвітання.

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowledge@Wharton.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)