Шлях органічного зростання
The Road to Organic Growth
У своїй новій книзі "Шлях органічного зростання" (The Road to Organic Growth) автор Едвард Гес (Edward Hess) окреслює два способи зростання бізнесу, а саме: неорганічне зростання, яке передбачає, що компанії збільшують свій розмір та потужність завдяки поглинанню та асиміляції інших бізнесів; та органічне зростання, яке відбувається завдяки природньому збільшенню клієнтської бази, підвищенню рівня задоволеності споживачів, високій мотивації співробітників та відмінному виконанню своїх ключових компетенцій.
Попри те, що обидва способи зростання є позитивними для бізнесу (кожен з них призводить до певного успіху), лише один з них пропонує довгострокову успішність, забезпечує справжню життєздатність організації, яка можлива лише за умови глибокого проникнення у суть ключових аспектів бізнесу та здорового розвитку.
Під час дослідження, в якому взяли участь понад 800 компаній, Гес та його колеги виробили специфічний індекс органічного зростання (Organic Growth Index чи OGI), та визначили 22 компанії, як переможців за цим показником. Таким чином автор зумів встановити шість основних атрибутів, які притаманні кожній із компаній із високим OGI. Детальніше про них можна дізнатися із книги "Шлях органічного зростання".
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|