Здорова атмосфера в офісі: чому варто прочитати «Спитай у керівника»
І як виходити з найнеприємніших робочих ситуацій
Джерело: m!nd
Бекграунд. Говорити про офісне життя і проблеми управління Елісон Грін (Alison Green) почала у своєму блозі, який так і назвала — Ask a manager.
На той момент вона була керівником відділу успішної некомерційної організації, де відповідала за прийом на роботу, звільнення, просування по службі, управління подібними процесами. Зараз Грін займається консалтингом у цій самій сфері. Також вона веде колонку для нью-йоркського журналу The Cut Ask a Boss з порадами щодо роботи і є співавтором Managing to Change the World: The Nonprofit Manager's Guide to Getting Results.
З блогу Елісон і народилася книга. Автор запевняє, що не вважає себе еталонним менеджером. Про свої помилки вона розповідала в блозі і говорила, що у неї не було відповідей на всі питання. Її книга «Спитай у керівника: як працювати з нетямущими колегами й босами, які крадуть ваш робочий час» (Ask a Manager: How to Navigate Clueless Colleagues, Lunch-Stealing Bosses, and the Rest of Your Life at Work) — це спроба дати уявлення про те, як думають менеджери і інтерв’юери, і використовувати це, аби допомогти вам розібратися в дивацтвах на робочому місці. Книга побачила світ завдяки видавництву Ballantine Books у 2018-му році, а у 2019-му була переведена українською і вийшла у видавництві Vivat.
Сюжет. Інформація зручно розміщена в чотирьох розділах, підрозділи яких названі таким чином, щоб читач швидко знаходив питання та актуальну ситуацію, що його цікавить. Примітно, що Грін не лише описує випадки зі своєї практики, а й розбирає конкретні ситуації з листів читачів блогу. Особливу увагу приділено делікатним питанням навантаження, відпочинку, розподілу обов’язків та взаємовідносин всередині колективу.
Як попросити підлеглого попрацювати у вихідний день? Яким чином позначити межі у відносинах з колегою? Навіщо деякі менеджери змушують підлеглих відчувати себе винуватими через бажання піти у відпустку і в які моменти варто звернути увагу на тривожний «дзвіночок» і змінити місце роботи? Відповідь на ці та інші питання Грін зібрала у своїй книзі, яка читається, до речі, на одному диханні.
«Спитай у керівника» може стати як захоплюючим і корисним чтивом на пару вечорів, так і шпаргалкою — настільною книгою, в яку завжди можна заглянути в тій чи іншій складній робочій ситуації.
Вам сподобається, якщо: ви є частиною корпоративного механізму і досі не знаєте, як діяти в тих чи інших делікатних ситуаціях, пов’язаних з роботою. Важливо, що книга розділена на декілька частин, деякі розділи в ній написано для підлеглих, інші для керівників, треті — для здобувачів, що робить її актуальною для всіх.
Вам не сподобається, якщо: ви — людина-компанія, сам собі начальник і підлеглий у вашій невеликій справі. У цьому випадку ви завжди знаєте, що в голові у боса, і переговори, яких навчає книга, не мають сенсу.
Головна причина прочитати: якщо ви не можете «розкусити» вашого начальника, підлеглого або колегу і вам немає у кого про це запитати, то книга написана спеціально для вас. У ній наведені алгоритми дій і фрази-шаблони щодо багатьох актуальних для українських реалій офісних проблем.
|