Як розмовляти з клієнтами
How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC
Книга "Як розмовляти з клієнтами: Магія створення найкращого враження" (How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC) настільки цікава і легка для сприйняття, що її можна прочитати за один вечір. Вона насичена безліччю як позитивних, так і негативних прикладів із реального життя, які найкраще ілюструють авторську точку зору. Кожен розділ закінчується підсумком основних концепцій, розглянутих у ньому.
Автори Беренбаум та Ларкін (Berenbaum, Larkin) створили чудовий акронім до слова "магія" — "подаруйте клієнтові найкраще враження" (MAGIC — Make A Great Impression on the Customer).
Книга "Як розмовляти з клієнтами" об'єднує в собі всі основні концепції взаємодії зі споживачем. Тут ви знайдете інформацію фактично про кожен інструмент створення ефективних стосунків зі споживачем, від правильного використання слів, вміння слухати, до навичок роботи із голосовою поштою. Сильною стороною книги можна вважати наявність списку інструментів взаємодії зі споживачем, наприклад: вхідні дзвінки, вихідні дзвінки, особиста комунікація тощо.
Проте все ж книга орієнтована більше на новачків у сфері взаємодії з клієнтами. Людина, яка вже багато років займається створенням CRM-систем навряд чи знайде у ній щось нове для себе.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|