Чуйна компанія — успішний бізнес: огляд книги «Емпатія в бізнесі»
Джерело: Blog.kniga.biz.ua
Марія Росс (Maria Ross) — бренд-стратег і авторка, яка протягом багатьох років виявляла глибокий інтерес до емпатії та її зв’язку з успіхом у бізнесі. Як консультант вона працювала з відомими брендами у світі технологій та з меншими підприємствами. Вона також є авторкою книг «Основи брендингу для малого бізнесу» (Branding Basics for Small Business), «Перезавантаження мозку» (Rebooting My Brain) та «Сім уроків для перезапуску свого життя після кризи» (Seven Lessons to Reboot and Reframe Your Life After a Crisis).
Нова книга експертки «Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху» (The Empathy Edge: Harnessing the Value of Compassion as an Engine for Success) показує, як співчуття може підтримувати або стимулювати успіх бізнесу. Мабуть, найосновніший меседж книги полягає в тому, що аби бути чуйним до клієнтів, компанія повинна бути чуйною до своїх працівників.
Ця книжка покликана показати вам, як цілеспрямовано діяти на індивідуальному рівні та рівнях внутрішньої культури й зовнішнього бренду, щоби перетворити свою організацію на емпатійну.
Емпатія в бізнесі
Емпатія в бізнесі — це швидше прогулянка, ніж розмова. Вона відкривається лідерством і культурою, а лише потім перетворює ці основи на створення емпатійного бренду. Крім перерахування переваг співчутливого лідерства та культури, Росс дає кілька корисних вказівок на звички та риси, які лідери та організації можуть розвивати, щоб почати (або продовжити) свій шлях до емпатії в бізнесі.
Росс наводить дивовижний приклад того, як підприємниця Крістіна Гарбрідж заснувала REI — компанію зі стягнення боргів у сфері охорони здоров’я. Ця компанія досягла набагато більшої ефективності за середній показник у своїй галузі завдяки доброзичливості до своїх клієнтів. Росс також відзначає, як компанія REI закриває усі свої магазини в Чорну п’ятницю, один із найжвавіших торгових днів у році, і заохочує своїх клієнтів та працівників проводити день на вулиці за допомогою руху #OptOutside. Ці та інші приклади відомих компаній, таких як Jet Blue і Salesforce, а також малих підприємств, таких як викладачі йоги та аптеки, відображають яскраву картину того, як чуйні бізнес-практики можуть заробляти гроші та робити добро у світі.
Росс протиставляє ці приклади досконалості з менш позитивними історіями. Вона нагадує нам про інцидент рейсу 3411 United Express у 2017 році. Одного з пасажирів, лікаря, було силою вилучено з рейсу, завдавши йому травми, щоби звільнити місце для співробітника United Express.
Більше емпатії — більше успіху
У цій книзі ви знайдете практичні поради як узгодити свою місію та цінності та наймати потрібних людей, розвиваючи більш чуйну та інноваційну культуру робочого місця. Авторка дає підказки для створення вашого чуйного бренду автентичним та ініціативним способом, а також показує, як це призводить до щасливіших клієнтів, інноваційної культури роботи та збільшення прибутків. Марія Росс доводить, що емпатія корисна не тільки для суспільства, але й для бізнесу, а також може змінити вас на особистому рівні.
Кому варто прочитати цю книгу?
Книга Марії Росс «Емпатія в бізнесі» — практичний посібник для бізнесу всіх типів, призначений для широкої аудиторії, включаючи бізнес-лідерів та менеджерів у всіх галузях.
|