РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 лютого 2009 р.

Відчуття крайньої необхідності

A Sense of Urgency

Відчуття крайньої необхідності (A Sense of Urgency)
» Докладніше на Amazon
У своїй книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) відомий професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter), пояснює, чому кожна організація для свого розвитку потребує відчуття крайньої необхідності. Використовуючи надзвичайно цікаві історії з життя, він показує різницю між справжнім відчуттям крайньої необхідності і божевільною панікою, яка виникає у компаніях внаслідок кризи і зазвичай не приводить ні до чого хорошого.

Нова книга Коттера наголошує на важливості крайньої необхідності і пояснює, чому її так складно досягнути. Саме її Котер називає "найважчим із восьми кроків, без якого провалиться навіть найгеніальніша ініціатива в компанії". Дослідження автора переконливо доводять, що найбільшою помилкою людей, які хотіли розпочати суттєві зміни в компанії, зазвичай виявлялася саме нездатність створити правильне відчуття крайньої необхідності серед людей, на яких впливала ця зміна.

Коттер ділиться кількома техніками для підвищення крайньої необхідності і пише про:

  • Внесення зовнішнього всередину: Кожній компанії притаманна природня властивість зациклюватися на своїх внутрішніх процесах. Коттер рекомендує звертати більше уваги на рекомендації працівників та ділитися зовнішніми даними з менеджерами, роблячи таким чином виклик їхньому "внутрішньо-спрямованому" мисленню. Він також рекомендує надсилати своїх менеджерів у інші компанії для того, щоб вони побачили, яким чином можна інакше здійснювати ту чи іншу роботу.

  • Поведінка з відчуттям крайньої необхідності кожного дня: Коттер наголошує на важливості підтримання необхідності у думках співробітників. Цілі повинні бути чіткими і обмеженими в часі. Якщо кожного дня перед співробітниками не буде стояти чітких вимірюваних цілей, вони не зможуть ефективно працювати на благо компанії.

  • Пошук можливостей у кризі: Хоча дуже велике значення має вміння уникати та контролювати кризи, несподівані події насправді надають нові можливості для креативного мислення та дій. Криза насправді — це лише поштовх до змін, а значить — нові можливості.

  • Вміння справлятися з людьми, які завжди мислять негативно: У кожній компанії є люди, які негативно ставляться до будь-яких нових ідей чи перспектив. Потрібно навчитися переконувати таких людей, або позбавлятися від них.

Коттер закінчує свою книгу твердженням, що "майбутнє починається сьогодні". Більшість проблем, з якими ми зіткнемося завтра, будуть зароджені нашою сьогоднішньою поведінкою. І навпаки, більшість проблем, з якими ми завтра не зустрінемось, будуть уникнуті завдяки тим діям, що ми здійснюємо сьогодні!

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)