«Шахова дошка» продажу
The Purchasing Chessboard
Кілька останніх місяців, які супроводжувалися економічним спадом практично у всіх сферах, ознаменувалися суттєвим зниженням купівельної спроможності. Якщо 12 місяців тому компанії-постачальники фокусувалися на підвищенні цін на сировину та ресурси, то економічна криза змусила їх "притримати" свої апетити. Але навіть якщо вже наступного року ринок піде вгору — один факт залишиться незмінним: ринок постачання все-рівно повинен буде залишатися достатньо диференційованим. А це, в свою чергу, означає що "одна на всіх" стратегія більше не діятиме.
Щоб справитися з цими викликами та дати відповідь на запитання щодо диференціації ринку постачання, було видано книгу "«Шахова дошка» продажу" (The Purchasing Chessboard) — посібника, який покликаний дати відповідь на всі запитання, пов'язані з попитом та пропозицією на ринку. У книзі пропонується 4 купівельні стратегії, 16 важелів та 64 методи. При цьому книга пропонує надійні та ефективні стратегії для скорочення витрат у кожному з розглянутих випадків. Окрім власне порад та методів, читач знайде тут багато прикладів із реального життя та кейсів.
Автори книги: Крістіан Шух (Christian Schuh), Роберт Кромосер (Robert Kromoser), Майкл Стромер (Michael F. Strohmer) та інші.
Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.
|