Як збудувати великий бізнес
Now, Build a Great Business
Книга Марка Томпсона (Mark Thompson) та Браяна Трейсі (Brian Tracy) "Збудуйте великий бізнес: 7 підходів до максимізації прибутків на будь-якому ринку" (Now, Build a Great Business: 7 Ways to Maximize Your Profits in Any Market) — це надзвичайно цілісний підхід до питань створення бізнесу та його розвитку.
На першій же сторінці книги Марка та Браяна читач знаходить обіцянку: "У цій книзі ви не знайдете теорії — тільки практичні кроки, які можна здійснювати негайно, та прості пояснення, яким чином вимірювати свій успіх". Але головне — авторам справді вдалося дотриматися обіцянки, при цьому зберігши цілісність та свіжість матеріалу.
Важливо й те, що матеріал дуже добре запам'ятовується. Адже ніхто не хоче витрачати час, щоб знову і знову повертатися до вже прочитаного. Томпсону та Трейсі вдається викласти складні та суб'єктивні концепції просто, структуровано та лінійно.
Для того, щоб бути хорошим лідером, автори пропонують пам'ятати про три найважливіші атрибути: Ціль, Пристрасть та Результативність. Принаймі вони також згадують правило трьох: завжди проводити інтерв'ю щонайменше з трьома людьми на кожну посаду, проводити інтерв'ю з кожним кандидатом у трьох різних місцях та забезпечувати проведення інтерв'ю з кандидатом інших трьох людей.
Наповнюючи книгу численними історіями, короткими анекдотами про успіхи, провали та різноманітні рішення інших компаній, автори допомагають оцінити власну компанію та її культуру. Мета такої оцінки — розробити план розвитку та набір вимірюваних цілей.
Книга "Збудуйте великий бізнес" повністю орієнтована на дії, і саме тому її обов'язково потрібно мати у власній бібліотеці.
Ярослав Федорак, за матеріалами Inc..
|