Deloitte — технологічним компаніям: ловіть момент цифрової трансформації
Замість того, щоб управляти безпосередньо кризою, компанії мають закласти міцний фундамент для майбутніх інновацій та зростання, — йдеться у звіті Deloitte «2022 Technology Industry Outlook».
Ще на початку 2021 року Deloitte рекомендувала «подвоїти» зусилля з цифрової трансформації та зосередитися на вдосконаленні хмарної інфраструктури, можливостях роботи з даними та аналітикою, кібербезпеці та оцінці бізнес-моделей. Крім того, компанія порадила перекваліфікувати персонал, щоб підприємства змогли повною мірою скористатися перевагами передових технологій, таких як штучний інтелект.
Аби забезпечити наступний етап зростання, технологічні компанії повинні продовжувати йти цим шляхом і приділяти першочергову увагу підвищенню прозорості, гнучкості, співпраці, стійкості та цифровим інноваціям. Deloitte бачить наступні чотири фундаментальні теми 2022 року і далі.
- Перехід на новий рівень хмарних технологій та моделі «все як сервіс» (XaaS). У міру того як все більше компаній переходять на хмарні технології та збільшується кількість постачальників XaaS, зростає потреба в управлінні технічними та операційними складнощами гібридних та мультихмарних підходів.
- Створення ланцюга постачання майбутнього. Проаналізувавши пов’язані з пандемією збої в ланцюгах поставок можна створити системи з більшою прозорістю та стійкістю для зниження системних ризиків.
- Наступна ітерація гібридної робочої сили. Слід продовжувати навчатися, як і далі розвивати робочу культуру та співпрацю.
- Бути на чолі руху щодо створення стійкого майбутнього. Зростання тиску стейкхолдерів і потенційні зміни в правилах ESG-звітності роблять це обов’язковою умовою.
Однак певною зоною ризику є посилення правил сталого розвитку. За словами Пола Сільверґлейта (Paul Silverglate), віце-голови та керівника технічного сектора Deloitte, технологічні компанії усвідомлюють «неймовірні» потреби в енергії, пов’язані з виробничими процесами, мільярдами підключених пристроїв і дата-центрами, що розростаються. Технологічний сектор «може бути відповідальним за 2-3% світових викидів парникових газів».
Наприклад, типовий дата-центр щодня споживає стільки ж води, скільки місто із населенням від 30 000 до 50 000 осіб. Крім того, накопичення викинутої побутової електроніки та недостатні можливості її переробки сприяють «зростаючій світовій кризі токсичних електронних відходів», зазначає Сільверґлейт.
Тому технологічним підприємствам слід бути уважними до потенційних рішень регуляторів щодо ESG-звітності — вони будуть змушені виділяти ресурси на дотримання змін.
«Найближчими місяцями технологічні компанії мають підготуватися до нормативних змін, активно вдосконалюючи свої процеси, а також засоби контролю і керування даними, щоб забезпечити повне і точне розкриття інформації», — сказав Сільверґлейт.
Наприклад, Alibaba — одна з найбільших технологічних компаній, що стали більш стійкими, — використовує інструмент управління енергією на основі штучного інтелекту, щоб уникнути надмірного споживання електроенергії у своїй штаб-квартирі в Китаї.
За матеріалами AI Business
|