Найкращі бізнес-книги 2013-го року за версією strategy+business
Які новинки ділової літератури можуть зацікавити управлінців? Видання strategy+business представило власну версію найкращих бізнес-книжок, які побачили світ 2013-го року.
СТРАТЕГІЯ
"The End of Competitive Advantage: How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your Business" ("Кінець конкурентної переваги. Як зробити так, аби стратегія не відставала від бізнесу")
Портерова ідея стійкої конкурентної переваги відходить у небуття, — вважає Ріта Гюнтер Макграт (Rita Gunther McGrath), професор Колумбійської бізнес-школи та фахівець із розробки стратегії в умовах нестабільного середовища. На її переконання, майбутнє стратегії за «нетривалою конкурентною перевагою». Так, Макграт визначає альтернативний підхід, який взяли на озброєння деякі найуспішніші гравці сучасності, серед яких Fujifilm, Cognizant Technology Solutions, Infosys, Yahoo! Japan та Atmos Energy. У своїй новій книзі вона розглядає цікаву комбінацію стабільності й постійного змінювання, що притаманна таким організаціям. |
ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ
"Story of My People" ("Історія мого народу")
На прикладі історії сімейного текстильного бізнесу Едоардо Незі (Edoardo Nesi) аналізує руйнівний вплив глобалізації на економіку Італії. Корумпованість політиків, зарозумілі теоретизування економістів, нашестя «ширвжитку» із Китаю, нечесні працедавці раді наймати емігрантів за копійки… У цьому, на думку Незі, головні причини того, що італійські виробники втрачають конкурентоспроможність, а потенціал нації, яка споконвічно славилася своїми творчими вміннями, стає непотрібним. Автор намагається знайти відповідь на запитання — які це матиме наслідки для італійського суспільства в цілому.
|
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
"Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go Global" ("Брендовий спалах. Як бренди, народжені на ринках країн, що розвиваються, покорятимуть світові висоти")
Як вивести національні бренди на світові ринки? Відповідаючи на це запитання, відомі фахівці з маркетингу, Нірмалія Кумар (Nirmalya Kumar) та Ян-Бенедикт Cтінкамп (Jan-Benedict Steenkamp) пропонують вісім стратегій глобалізації бренду. Зокрема, це стратегії «азійського черепашачого шляху», виходу з ринку B2B на B2C, придбання бренду та використання культурних ресурсів.
|
ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ
"Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think" ("«Великі дані». Революція, що змінить наші життя, роботу і мислення")
Який колір фарби з найбільшою ймовірністю підкаже вам, що вживане авто у гарному стані? Як пошуковик Google передбачив пік поширення «свинячого» грипу? Відповідь на ці та безліч інших запитань — у «великих даних». Віктор Майер-Шонбергер (Viktor Mayer-Schonberger) та Кеннет Цукєр (Kenneth Cukier), провідні фахівці у цій сфері, аналізують, як «великі дані» трансформуватимуть різні аспекти нашого життя, а також, як можна захиститися від ризиків, які вони несуть.
Ця книга вийшла у перекладі російською: "Большие данные. Революция, которая изменит то, как мы живем, работаем и мыслим"
|
МАРКЕТИНГ
"Simple: Conquering the Crisis of Complexitу" ("Простота: долаючи кризу складності")
Телефонні рахунки, у яких без дешифрувальника не розібратися, ресторанні меню з кількістю позицій, що наближаються до нескінченності… Саме невиправдана складність руйнує ефективність взаємодії між організацією та споживачами, — вважають Алан Сігель (Alan Siegel) та Айрін Ецкорн (Irene Etzkorn), всесвітньо відомі фахівці у сфері брендингу. У своїй книзі вони показують, як ідея простоти може стати конкурентною перевагою компанії.
|
САМОРОЗВИТОК УПРАВЛІНЦІВ
"Humble Inquiry: The Gentle Art of Asking Instead of Telling" ("Смиренне пізнання, або Тонкощі мистецтва запитування")
Чи не трапляється подеколи так, що, взаємодіючи з підлеглими, менеджери воліють просто говорити, що ті повинні зробити, не залишаючи місця для запитань? У своїй останній книзі Едгар Шайн (Edgar Schein), один із повідних фахівців світу із організаційної культури, пропонує підхід, який дозволить управлінцям подолати звичний спосіб спілкування. А це, у свою чергу, дасть компаніям змогу сформувати динамічну та гнучку культуру, у якій буде простіше генерувати нові ідеї та уникати катастрофічних для бізнесу помилок.
|
ЛІДЕРСТВО
"Everybody Ought to Be Rich: The Life and Times of John J. Raskob, Capitalist" ("Кожний повинен бути багатим. Життя і час Джона Дж. Раскоба, Капіталіста")
Сьогодні мало хто пам’ятає, що споживчі кредити та преміальні опціони для персоналу — це дітище Джона Джекоба Раскоба (John Jakob Raskob) (1879-1950). Фінансист-інноватор, славетний бізнесмен, з ім’ям якого пов’язано зведення Емпайр-стейт-білдінг, керувався у житті гаслом «Просувайся уперед та зроби щось!». Раскоб, пройшовши неймовірний шлях від скромного секретаря до голови General Motors, завжди прагнув подолати прірву, яка розділяла бідних і багатих, за що його подеколи називають «анти-Трампом». Книга Девіда Фарбера (David Farber) — перша біографія цієї надзвичайно яскравої особистості.
|
|