МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія
Підрозділ: Управління знаннями (Knowledge Management)
 |
13. Стратегія компаній у «новій нормальності»
|
19.11.2021
|
 |
Марк Герлант (Marc Herlant), Стійн Шпіталс (Stijn Spitaels)
|
 |
|
 |
|
Світ переживає одну з найбільших криз за останні роки, і вже стає очевидним, що «як раніше» не буде. Термін «New Normal» («нова нормальність»), запропонований у 2009 році Біллом Ґроссом і Мухаммедом Алі Ель-Еріаном, американськими фінансистами та економістами, актуальний знову. Хоча перший шок уже позаду, але справжня криза попереду, стверджують консультанти Ernst & Young Марк Герлант і Стійн Шпіталс. За таких змін старі методи й стратегії більше не працюють, адже неможливо розв’язати проблему на рівні її виникнення
...
|
звернень: 12515, відгуків: 0
|
|
|
 |
 |
 |
|