МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (246)
Кейси / Краща практика (40)
Методичні посібники (13)
Фрагменти книжок (104)
Книги (430)
Семінари / Події (0)
Ресурси (27)

Книги

1. Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час
2024 Оксана Тодорова
У цій книжці Оксана Тодорова та Асоціація корпоративних медіа України: зібрали для вас колекцію унікальних кейсів зі сфери корпоративних медіа мирного часу — переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»; проаналізували зміни пріоритетів у комунікаціях бізнесу за перші місяці масштабної агресії рф; усвідомили дієві інструменти корпоративних комунікацій — теорію сторітелінгу; розглянули виклики у стилі лідерства воєнного часу і зібрали концепції тран...

2. Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях
2024 Оксана Тодорова
Створення цієї книги — це спроба пізнати механіку еволюції особистості, знайти джерела енергії, усвідомити принципи нашої глибинної трансформації. На сторінках книжки ми дослідили думки античних авторів і наших сучасників, розібрали анатомію сторітелінгу, вплив архетипів на наше сприйняття образів і брендів, розібрали історії різного формату, закріпили отримані знання на актуальних сучасних прикладах. Ми прагнули зібрати корисну інформацію з різних галузей, бо, згідно з ефектом Медичі, саме н...

3. Це маркетинг
2024 Сет Ґодін
Оригінал (англ.): "This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See" by Seth Godin Миттєвий бестселер New York Times. Підхід до маркетингу, продажу та реклами, що змінює правила гри. Сет Ґодін навчив і надихнув мільйони підприємців, маркетологів, лідерів і прихильників через свій блог, онлайн-курси, лекції та книги-бестселери. Тепер Ґодін уперше пропонує квінтесенцію своєї маркетингової мудрості в одній компактній і доступній книжці. «Це маркетинг» розповідає, як ви...

4. Лого Дизайн Любов. Посібник зі створення довершеної айдентики бренду
2024 Девід Ейрі
Оригінал (англ.): "Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities" by David Airey У книжці Девід Ейрі пояснює, як розробити довершену айдентику бренду від початку й до кінця, та ілюструє це прикладами з практики славетних дизайнерів. Він показує, як дизайнеру формулювати завдання, генерувати ідеї, встановлювати оплату за свої послуги і вести стосунки з клієнтами. Девід багато ділиться особистим досвідом роботи над айдентикою, — як первинними скетчами, так і кінцевими результ...

5. Персональний брендбук. 111 інструментів, щоби стати найбільш затребуваним і високооплачуваним
2024 Денис Каплунов
Персональний бренд — це не про те, як вести соцмережі та збирати вподобайки. Це про те, як вести справи та заробляти гроші. Український класик маркетингу продажу і комунікацій Денис Каплунов презентує книжку-тренінг, що містить 111 інструментів, які допоможуть вам стати найбільш затребуваним і високооплачуваним спеціалістом на ринку. Автор детально пояснює кожен інструмент надає план його застосування, підкріплює практичним прикладом і на дихає мотиваційним напуттям. «Персональний брендбук...

6. Блокбастери. Як ризикувати і створювати світові хіти
2024 Аніта Ельберс
Оригінал (англ.): "Blockbusters: Hit-making, Risk-taking, and the Big Business of Entertainment" by Anita Elberse Що стоїть за феноменальним успіхом розважальних компаній, зокрема Warner Bros., Marvel Entertainment і NFL, а також таких зірок, як Jay-Z, Lady Gaga та LeBron James? Які стратегії застосовують лідери на телебаченні, у кіно, музиці, видавничій справі та спорті? Аніта Ельберс, експертка Гарвардської школи бізнесу з індустрії розваг, проводить новаторські дослідження у світі медіа...

7. Формулювання дизайнерських рішень
2024 Том Ґрівер
Оригінал (англ.): "Articulating Design Decisions: Communicate with Stakeholders, Keep Your Sanity, and Deliver the Best User Experience" by Tom Greever ➥ Як спілкуватися зі стейкхолдерами, зберігати здоровий глузд і забезпечувати найкращий користувацький досвід Уміння говорити з людьми про власний дизайн здається базовою навичкою, однак вправно робити це на практиці буває непросто. Нерідко те, як ви спілкуєтеся зі стейкхолдерами (зацікавленими сторонами), клієнтами та іншими людьми,...

8. Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
2024 Денис Каплунов
Оригінал (англ.): "Mindset: The New Psychology of Success" by Carol S. Dweck У цій книжці на прикладах послідовно розповідається, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйоз...

9. Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
2023 Аманда Коулман
Оригінал (англ.): "Crisis Communication Strategies: How to Prepare in Advance, Respond Effectively and Recover in Full" by Amanda Coleman Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двад...

10. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
2023 Йона Бергер
Оригінал (англ.): "Contagious: Why Things Catch On" by Jonah Berger Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивов...

11. Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі
2023 Кей Райт
Оригінал (англ.): "Follow the Feeling: Brand Building in a Noisy World" by Kai D. Wright Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться поверта...

12. Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike
2023 Ґреґ Гоффман
Оригінал (англ.): "Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike" by Greg Hoffman ➥ Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних спожив...

13. Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією
2023 Вікторія Берещак
Будь-який бізнес матиме успіх лише тоді, коли завоює лояльність широкої аудиторії. Без грошей і хитрощів — за допомогою правди й ефективної системи комунікацій. Перед вами книжка, яка допоможе це зробити. Авторка докладно інформує, як самотужки розробити комунікаційну стратегію та втілити її в життя незалежно від ніші й наявності чи відсутності бюджету на просування. Ціла низка корисних і зрозумілих схем, таблиць, інформативних практичних порад та професійних секретів, якими щедро ділиться ав...

14. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
2023 Метт Джонсон, Прінс Гуман
Оригінал (англ.): "Blindsight: The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains" by Matt Johnson, Prince Ghuman Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатні...

15. Нейрокопірайтинг 2.0. 150+ засобів впливу за допомогою тексту
2023 Денис Каплунов
Книжка Дениса Каплунова є посібником для тих, хто опановує мистецтво писати рекламні тексти. Це, за словами автора, «чарівна валізка» копірайтера: зібрання чітких (але не догматичних) правил, повчальних (і дотепних) нотаток, показових (і яскравих) епізодів від успішного автора-практика. А ще книжка спрямована на розвиток вашого чуття в застосуванні прийомів копірайтингу з огляду на психологію клієнта. Таке чуття завдяки читанню цієї книжки ви обов’язково розвинете, або, як говорить сам автор, — ...

16. Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
2023 Раджа Раджаманнар
Оригінал (англ.): "Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers" by Raja Rajamannar Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь: Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді. Які маркетингові стр...

17. Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера
2022 Джозеф Шуґерман
Оригінал (англ.): "The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of Americas Top Copywriters" by Joseph Sugarman Джозеф Шуґерман — один із найкращих американських копірайтерів. Його ім’я стоїть поруч з іменами Девіда Оґілві, Джона Кейплса й Лео Барнетта. У книжці — унікальний досвід і підхід до копірайтингу Шуґермана. Завдяки конкретним прикладам ви засвоїте методики створення текстів, що продають, детально проаналі...

18. Створи StoryBrand. Розкажи історію бренду, і тебе почують
2022 Дональд Міллер
Оригінал (англ.): "Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen" by Donald Miller Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (StoryBrand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: як...

19. Наука сторітелінгу. Чому історії впливають на нас і як ними впливати на інших
2022 Вілл Сторр
Оригінал (англ.): "The Science of Storytelling: Why Stories Make Us Human and How to Tell Them Better" by Will Storr Такої книжки про сторітелінг ви ще не читали. Вона не про те, як написати вірусний текст. І не про те, як брати читача за живе. Вона переплітає світову й особисту історії, письменницькі інструменти та сучасні дані про роботу мозку. Вона вчить бачити історії в судових залах, на дитячих майданчиках, у сценаріях фільмів і сновидіннях. У кожній людині та ситуації, адже і...

20. Королі соціальних мереж
2022 Денис Каплунов
Ця книжка стане відкриттям і чудовим наставником для кожного фахівця, який працює на себе, заробляє кошти своїми вміннями й талантами та бажає стати на ринку знаним. Ви опануєте нову суперздатність під назвою SOCIAL SELLING. Упізнаєте, як залучати клієнтів, заробляти гроші та просувати особистий бренд за допомогою соцмереж. Без коштів на рекламу, виключно завдяки своїй експертності. На сторінках книги автор виступає як дбайливий наставник — візьме вас за руку та проведе через усі сфери особи...



  BСІ КНИГИ


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua