МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж
|
2. Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях
|
|
Створення цієї книги — це спроба пізнати механіку еволюції особистості, знайти джерела енергії, усвідомити принципи нашої глибинної трансформації.
На сторінках книжки ми дослідили думки античних авторів і наших сучасників, розібрали анатомію сторітелінгу, вплив архетипів на наше сприйняття образів і брендів, розібрали історії різного формату, закріпили отримані знання на актуальних сучасних прикладах. Ми прагнули зібрати корисну інформацію з різних галузей, бо, згідно з ефектом Медичі, саме н...
|
6. Блокбастери. Як ризикувати і створювати світові хіти
|
|
Оригінал (англ.): "Blockbusters: Hit-making, Risk-taking, and the Big Business of Entertainment" by Anita Elberse
Що стоїть за феноменальним успіхом розважальних компаній, зокрема Warner Bros., Marvel Entertainment і NFL, а також таких зірок, як Jay-Z, Lady Gaga та LeBron James? Які стратегії застосовують лідери на телебаченні, у кіно, музиці, видавничій справі та спорті?
Аніта Ельберс, експертка Гарвардської школи бізнесу з індустрії розваг, проводить новаторські дослідження у світі медіа...
|
8. Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
|
|
Оригінал (англ.): "Mindset: The New Psychology of Success" by Carol S. Dweck
У цій книжці на прикладах послідовно розповідається, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.
Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйоз...
|
|
|
BСІ КНИГИ
|
|
|
|
|